svētdiena, 2011. gada 11. septembris

17/21

O she's only 17 ... 
skan galvā, nezinu kur no manas galvas ir aizbēdzis prāts.... 

Ārā spīd saule un man galvā vēl ir mazs reibums no vakardienas,
tramvajs, sarunas, alfa, Tiger, Jysk, tiger, sarunas tramvajs, pārtika miegs, morāle, atziņas - naudas patēriņš un pie materiālām vērtībām tiek pielikts kārtējais krustiņš !

"Cilvēkam ap sevi vajag rinķī skaitas lietas, jo tās nosaka viņā gaumi, bet cilvēka gaume nosaka to, kas viņš tāds ir !".... apmēram tā izklausījās galvenā šīs dienas atziņa.
Nav svarīgi kas un kā tiek darīts cilvēka dzīvē jo tam visam īstenībā nav nekadas nozimes jo musdienās nevienu nepis vairs pagātne un vienmēr cilvēkiem vajag vērsties tikai nākotnē ! jo tieši nākotne būs tā kas beigu beigās parādīs kas tu esi !

Filma+ miegs, miegs + filma un pirmie KEPSĪ un PoLUNDRAS izskan dzīvoklī, bija 5 no rīta un ar smaidu sejā tika malkota tēja un smēķētas cigaretes, bet joprojām starp smaidiem un sarunām bijā tāds kā minimāls mulsums jūtams, bija jūtams kautkas ... ai es nezinu kas, bet prieks agra rudens rīta, tāda sajūta bija ļoti patīkama. Ir diena, citi vēl guļ, citi jau ir augšā, fonā mums skanēja baznīcu zvani un izejot saulē bija tāda sajūta ka tā manas acis izdedzinās, bet man nebija iebildumi, man nemaz nebija iebildumi.

Vakarnakt satiktie paziņas un mūsu kopīgās sarunas vēljoprojām iepricina mani, sen neredzēti draugi un viņu dzīves uzskati mani arī ļoti iepriecina - Lelde paldies par 3 foršiem vakariem, manā pelēkajā ikdienā! , Arnold paldies par jautriem jokiem pie HHC ieejas un gejīgiem priekiem arī tur pat!, Zelma paldies par jauko kompāniju mājup ceļā un paldies Kartona vikingiem jo viņi ir vnk awesome !


Mīlestība ir akla, tik akla, ka to, pat aklie spēj saskatīt !

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru